Veelgestelde vragen

Ja, we werken samen met PostNL. Dat betekent dat je de bestelling kan volgen en via de app van de bezorgdienst jouw voorkeuren kan doorgeven.

De factuur krijg je toegestuurd naar jouw e-mail. Heb je de factuur niet ontvangen? Check dan eerst even de spambox. Neem anders contact op door te mailen naar info@borreldoosje.nl.

Heb je een andere vraag omtrent ons product en/of dienstverlening? Neem dan contact met ons op via info@borreldoosje.nl. Wij beantwoorden graag al je vragen!

Je kan bij ons online betalen met:

– iDEAL
– PayPal

Bij bestellingen boven de € 100 betaal je geen verzendkosten. Bestellingen onder de € 100 betaal je € 6,95. In de gemeente Oost Gelre worden de bestellingen gratis bezorgd.

Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur ons een e-mail op info@borreldoosje.nl

Wil je een offerte op maat? Geen probleem! Neem dan met ons contact op via info@borreldoosje.nl en we geven je binnen 24 uur reactie.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Wij zijn echter afhankelijk van de snelheid van leveren door PostNL.

Let op: op zondag en maandag bezorgt PostNL geen post.

PostNL hanteert een standaard werkwijze in het geval je niet thuis bent op het bezorgmoment. Meer informatie hierover vind je op de site van PostNL.